Facebook Mode Gelap Untuk Dekstop

Facebook Mode Gelap Untuk Dekstop | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Hi Apa Kata Mommy. Siapa sini yang suka layari Facebook dekat dekstop atau laptop?

MODE GELAP

Facebook sekarang sudah mula membuat pembaruan dari segi interface dengan menghadirkan mode gelap untuk versi dekstop, bukan untuk versi mobile sahaja.


Mommy suka dengan interface baru Facebook sekarang. Sebelum ini pun untuk Facebook versi mobile, memang mommy sudah tukar ke mode gelap.

Apa yang mommy suka dengan interface yang baru ini, mommy boleh nampak lagi terang tulisan-tulisan dan setiap button yang tersedia. Tidak jauh beza pun dengan versi mobile.

MACAM MANA BOLEH TUKAR MODE GELAP

Macam mana boleh tukar ke Mode Gelap? Mommy perasaan bila mommy buka Facebook dekat laptop mommy, secara automatik akan keluar paparan bertanya sama ada mahu tukar ke mode gelap. Jadinya mommy rasa buat sementara waktu ini, hanya pengguna tertentu sahaja yang dapat paparan untuk tukar ke mode gelap. Masih dalam percubaan.

Kalau ada juga pembaca blog mommy yang terima paparan untuk tukar ke mode gelap marilah komen dekat entry ini, dan kalau boleh bagi la nama Facebook boleh mommy follow.

0 Comments