About me

Best Bits of Project Alpha Season 2

tajaan secantikmanis on Friday, July 9, 2010

assalamualikum sahabat

pertama kali i bercerita pasal projek ALPHA SEASONS 2

i rasa i macam katak bawah tempurung sebab i tidak pernah pun nak ambil tahu pasal projek alpha nie sebenarnya. really!! i tak pernah ambil tahu pun. sebab tue lah i kata i nie macam kata bawah tempurung. oh betapa ruginya i. punyalah popular projek alpha seasons 2 nie di kalangan penulis-penulis blog. eh kalau sahabat semua nak tahu, pengacara azwan ali pun ada masuk projek alpha seasons 2 nie tahu tak. dia jadi salah satu peserta la dalam racangan ini. wow!! betul tak popular??

betul..betul..betul.. kan??

tidak mengapalah projek alpha seasons 2 pun dah habis...tetapi seasons 3 akan menjelma tidak lama lagi.
walllaaa kali nie i tidak akan jadi katak bawah tempurung.. i akan jadi katak atas tempurung.

hahahhaah


Episode 50

Episode 49

Episode 48

Episode 47


Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

creadit 4 paw

tajaan secantikmanis

assalamualikum sahabat

sepetang bersama pawpaw dan aima kat tasek ptss ( politeknik tuanku syed sirajuddin ) yang sangat la lawa.
maksud sangat lawa di situ bermakna i betul-betul maksudkan
BETUL-BETUL maksudkan

hahaaahah

terima kasih la kepada pawpaw dan aima yang sanggup meneman i untuk berjalan-jalan melepaskan angin kat tasek ye. penat la i duduk dalam bilik. lepas penat duduk, i baring pulak.
lepas baring i duduk semula
so tiba-tiba datang buah fikiran...
dan datang bersama dengan mood rajin sekali untuk mengajak pawpaw turun berjalan ke tasek
boleh la i tunjuk buah hati i

uit uit uit

dari dulu lagi terfikir sejak i miliki buah hati i ni
tak kan i saje yang amek gambar orang
hendak la juga merasa orang amek gambar i
so dikesempatan ini,, pawpaw la orang yang paling tepat untuk amek gambar i

dan oleh sebab itu
entry i pada kali ini
CREADIT FOR PAWPAW

kerana semua gambar-gambar i yang di ambil olehnya tersangat la cantik


buah hati i tue
nampak tak?
jangan buat-buat tak nampak okey, sahabat!


i baru perasan la.
i semakin putih kan
kan?kan?


aima sakan berposing dengan i
jatuh kerusi baru tau cik aima
i jatuh kerusi tak apa
pelampung besar punya

ahhh sudah.....
menCARUT lebih la


hujan gerimis air bergelora
bergelora ke?
tak de sangat la

pawpaw..terima kasih diatas segala kesulitan ye
ni yang makin sayang pada buah hati i

BUAH HATI OKEY
bukan pawpaw.


AWAS BAHAYA
PARAS AIR DALAM!!

uwarrrrrr... tinggi i tidak melebihi papan itu pun
sedih, pilu, kecewa hati i la
ada tips untuk tinggi tak sahabat
betul-betul mahu tinggi