About me

Aloha with Kinohimitsu

tajaan secantikmanis on Saturday, November 2, 2013

Assalamualaikum

ALOHA semua... yuhuuuuu teruja sangat-sangat. Kenapa?? Kerana The Butterfly Project Malaysia akan membuat review untuk bulan November ini dengan product Kinohimitsu, JPAN BEAUTY DRINK COLLAGEN yang telah menjadi minuman kegemaran saya.

Kali ini 50 blogger hebat yang benar-benar menunjukkan mengapa mereka mahu pergi ke Luau Party with Kinohimitsu akan dipilih dan mendapatkan jemputan! Please invite me!

Kenapa saya mahu pergi ke Luar Party With Kinohimitsu, kerana KINOHIMITSU JPAN BEAUTY DRINK COLLAGEN telah menjadi minuman kegemaran saya, dan saya akan terus meminati KINOHIMITSU. Selain itu, saya mahu tahu lebih lanjut mengenai product minuman KINOHIMITSU ini. Bukan setakat saya meminati minuman ini, ibu saya pun meminati minuman ini.


Berikut adalah butir-butir acara:

 
Terima kasih kepada,
 
and sponsors Utama,
Please Share it! :)