About me

Anwar Ibrrahim Salahkan Apek dan Safee Malaysia Kalah

tajaan secantikmanis on Sunday, November 25, 2012

Kekalahan Malaysia di permainan pertama Piala Suzuki AFF 2012 kepada Singapura menyebabkan ramai rakyat Malaysia tidak berpuas hati dengan cara pemainan Pasukan Malaysia, anak didikkan Datuk K. Rajagopal. Tidak lupa jugak Anwar Ibrrahim, Presiden Parti Keadilan Rakyat Malaysia. 

Siap bagi formula tu untuk Datuk K. Rajagopal. Bersiap sedia la Datuk K. Rajagopal sediakan ucapan kenapa Malaysia boleh kalah dengan Singapura. Jangan pulak nak kata saya kenal pemain saya. Kami pun kenal la pemain Malaysia Datuk K. Rajagopal oiiit.

Anwar Ibrrahim Salahkan Apek dan Safee Malaysia Kalah, Piala Suzuki 2012 (AFF), Twitter Anwar Ibrrahim, Khairul Fahmi Berkahwin, Saya kenal pemain saya, #sayakenalpemainsaya
Anwar Ibrrahim Salahkan Apek dan Safee Malaysia Kalah, Piala Suzuki 2012 (AFF), Twitter Anwar Ibrrahim, Khairul Fahmi Berkahwin, Saya kenal pemain saya, #sayakenalpemainsaya
Please Share it! :)