Gambar Teman Lelaki Emma Maembong

tajaan secantikmanis on Friday, August 10, 2012

Siapa yang sudah menonton drama Kau Yang Terindah lakonan Neelofa, Nazim Othman dan Hafil Andrio Putra arahan Erma Fatima, pasti anda perasan watak yang dipegang Emma Ma’embong.

Cantikkan Emma Ma’embong ini, tentu ramai jejaka yang diluar sana sudah jatuh cinta pada gadis pan-asian (Scotland & Malaysia) ini. Tetapi sayang, Emma Ma’embong sudah dimiliki oleh jejaka yang bernama Ally Zaeem.. Melepaslah sudah.

Biodata Emma Maembong, teman lelaki emma maembong, gambar emma maembong, kau yang terindah

Biodata Emma Maembong, teman lelaki emma maembong, gambar emma maembong, kau yang terindah




Please Share it! :)

{ 54 sweetie... read them below or add one }

Mama Gee said...

errr.......
pelok sakan nampak...huhu

Anonymous said...

pegh....macam sosial....

Anonymous said...

jangan jadi macam zarina ann julie sudah

Anonymous said...

she is my friend dan i know dia takkan jadi mcm tu .

Anonymous said...

aku pernah jumpe family emma ni termasuk emma. dorg sgt baik.
xsombong. friendly gile.. mmg bagus sgt.. tp bile tgk gambar ni ,aku sedey,knp org scantik dye,sebaik dye jd mcm ni . peluk laki tu,peluk laki ni..

Anonymous said...

Peluk laki lain2 ? Tu kan laki yg sama. Aku knl dia. Dia dgn bf dia da lama b4 dia jadi artis lg. So aku rasa tak salah sbb dia bukan peluk dgn semua laki. Dgn org yg sama je.plus im her number one fan , nnt kawin jgn lupe ajk yer cik emma

Anonymous said...

peluk cium cukup....ini bru depan2...belakang2 xtau laaa....

Anonymous said...

anonymous 24 august


ko ni bodoh ke ape?pelok xsalah ko ckp?laki same pon belom kawin lg..

Anonymous said...

salam semua, pada pendapat aku mmg salah berkelakuan seperti ini.dalam ajaran agama islam kita sendiri pun dh secara terang-terangan bersentuhan antara lelaki dan perempuan yg tiada pertalian darah adalah haram. kalo nk berkawan tu boleh bukannya tidak boleh tpi jga la pergaulan kita tu jangan la melampaui batas yg ditetapkn oleh agama kita. ingt kwn2 dunia ini hnyalah satu tempat persinggahan bukanlah kekal selama2nya...fikir2kn lah wahai saudaraku semua....

Anonymous said...

haram ttp haram..xkshlah pluk laki2 yg same..

Anonymous said...

lelaki tu ada tatu di bahu kiri. tangkap gambar leh tunjuk jari tengah lagi. calon suami yang baik? hurmmm...

Anonymous said...

Boyfriend ✗ handsome . Banyak jerawat . Aku lagi handsome . Ahahaha

Anonymous said...

peh aku kenal kot adly ni . satu sekolah dulu . aku pernah jugak lah minat kat mamat ni , dulu kat sekolah femes jugak . sebab dia jahat kakaka . tapi memang hensem pun adly ni . padanlah dapat si emma ni .

Anonymous said...

peh aku kenal kot adly ni . dulu satu sekolah . tapi kat skolah dulu pun memang femes adly ni , femes sebab jahat . tapi peliknya ramai jugak yang tegila gila dia . tapi memang hensem pun dia ni . padanlah dapat si emma ni.

Mohd Soffiyuddin said...

menyedihkan sungguh ble tgk bakat dlm tv ok tp bile tgk gmbar dlm tenet rse terharu cz tidak berada di landasan yg agak sopan..huhuhu

Anonymous said...

Eleh korang semua ckp mcm sopan sgt je tipu la kalau korang sendiri xpenah peluk gf/bf. mmg salah gamba mcm ni. Tp kita kan manusia. Sama2 la nasihat.semua ada buat salah dlm hidup ni. Aku pon xperfect .tp aku rasa dgn cara korang mengata2 lagi dosa. Tak faham aku dgn manusia zaman skang suka buat dosa dgn mengata org

Anonymous said...

Aku penah sekali terserempak dgn ema ni. Secara jujur dia mmg baik gila. Humble org nya. Cantik dpn2. Dia jenis yg tak pilih kawan. Apa2 pon aku support dia

Anonymous said...

Dah lama aku kenal ema ni,tak sangka dia dah jadi artis skang. Aku bangga gila dgn dia, dia byk family problem tp dia kuat untuk handle semua ni, setengah org ada masalah keluarga terus rosak pegi club,minum semua, tp ema ni xpenah minum,isap rokok, pegi club or ambik apa2. Kadang2 aku sendiri pelik walau mcm2 jd dekat keluarga dia ,dia still boleh senyum n ckp "emma kuat" kalau aku dah bunuh diri dah xsanggup nk hadap. Ema be strong. Im always by ur side, even ema xkenal sapa sy :)

Anonymous said...

First time aku tgok dia ni terus minat. Cku terus google nama dia.terjumpa la page dia n twitter. Sumpah dia baik gila. Xpenah ada artis reply msg aku T_T jk jap. Tp ema all the best for u.

Anonymous said...

Aku suka dia. Sgt2 baik,cantik semua nya la. I love u emma maembong !

Anonymous said...

cipanzir korang semua

Anonymous said...

cipanzir korang semua

Anonymous said...

setan

Anonymous said...

kahwinlah gan saye

Anonymous said...

klu nk ikut kn dlm islam byk kesilapan yg dilakukn dari gambar ni.. bkn kt emma je.. artis2 lain pn kene ambil berat... rambut merupakn aurat bg seorg wanita.. dan dosa nya ditanggung oleh ayah nya(blom kawin) & apabila dh kawin suami plak yg tanggung... satu lg.. pergaulan antara llaki & wanita yg melampau sprt bersentuhan dsb nya adlah dosa xkira dlm lakonan mahupun realiti.. sy berkata begini bukanlah ingin mnunjuk kn sy bi baik @ alim.. sy pn byk mlakukn kesilapan... jd mari lah sama2 nasihat menasihati krn mungkin ramai yg xsedar yg ketibaan Dajjal laknatullah smakin hampir... jd sblm trlambat marilah kite sama2 memperbaiki diri kita sbg hamba Nya... InshaAllah...

Anonymous said...

takpayah agungkan artis. nuff said.

Anonymous said...

pic no 3..pakwe tunjuk FUCK..macam haram jadah sial..ko tak layak dengan ema ..aku doakan ko mati kena panah PETIR atau XCIDENT...babi tul sial kimak...

Anonymous said...

bila aku jadi PM aku nak haramkan pelakon dan penyanyi yang melaghakan.ini semua dosa!

Anonymous said...

the girl terbaik / the boy hancur - dadah, gangster, tatu, perempuan tak tau lagi .. kesian sungguh ... from picture people tahu how bad it was. but enuf said bukan kutuk atau mengata tp itulah hakikat. Nk marah tak boleh .. nk tegur tk makan saman. so apa pun tak bole

Anonymous said...

wadehel lah kata tak salah peluk dgn lelaki yg sah2 bukan muhrim kita..mmg haram lah bodoh..mak kau tak ajar kau ke adab2 pergaulan antara lelaki dan perempuan..sah2 lah mamat tu bukan adik atau abang si emmma kembong tu..nanti kau ada anak biarkan lah anak2 kau bergaul bebas dgn lelaki perempuan..sebab tu moral umat melayu islam kat malaysia makin teruk...

Anonymous said...

Tgk lancau tu, tunjuk fuck lg LOL!!

Anonymous said...

bleh plak bf dia tunjuk jari tengah tu...hurmm klu emma ni ambik dia jd suami...x tau la mcm nanti...

Anonymous said...

Melepaskan aq.....!!!!

Anonymous said...

Asalamualaikum..saya urg brunei..saya minat n terpegun lihat wajah emma maembong..sungguh comel n ayu..bleh tk saya minta facebook emma?

Zomar said...

Balak emma samseng curi ayam lam reban. Aku kenal mamat ni.. Kaki ayam hj taib. Aduh emma kau salah pilih jantan. Jantan sundal kau pilih.

Zomar said...

Balak dia tu mat pet. Kenal sgt. Emma pun punya baik layan mat tu. Nama sedap org pmggil dia ady boy. Beli drugs boleh hutang.

Zomar said...

Balak emma tu samseng tak skolah. Emma kau buta ke hapa..

Zomar said...

Bapa kau mail tak suka mamat tu. Kau pegi layan buat pe. Kau suruh dia jual monavie tu lagi baik dari jadi haprak samseng 49 sen tuuu...

Anonymous said...

pukimak ah lu zomar. yg kau kutuk tu adik bradik aku la sial. kau xpyah nk cerita buruk org dlm ni la. berani sgt jumpa ali dpn2. kimak je bajet bagus.

Anonymous said...

Apela korg ni merepek xtentu hala....lantak la org nk wt pe...g dpn cermin...tgk muke sndri...renung ape korg nye sikap dh baguss sgt ke?ha...jwp2....

Anonymous said...

cunnya

Anonymous said...

cunya dia

Anonymous said...

fuck.....sial....

Anonymous said...

fuck....sial....anjing...

Anonymous said...

ramai lelaki dlm ni yg jeles..wakakakakakaka

Anonymous said...

peluk cium tuu...kompom siap main dah ni.. mandi mandi...

Anonymous said...

komfom2 da x de dara da ni..mesti da main punya..kapel muda2 x main mmg tipu laa.

Anonymous said...

Sbuk nk aib kn 0rg,lw ilmu agma da tngi sngt tgur la cra el0k bkn nda mgutuk sna sni, ,pa yg k0rng bruk2 kn dya 2 sbnrnya crmin pda diri k0rang. .fkir2 kan la yer

Anonymous said...

sbnrnya komen2 di atas msing2 ada betulnya..suma manusia x smpurna.tp klu sy,sy takkan jd artis klu sy sdh ada gmbr mcm tu semua.sbb smua tu akan tersebar jua.kta msti berfikir,kena bijak mengatur sesuatu.sbg artis kna tnjuk teladan baik maka mberi impak dan pendedahan yg berkesan dan berkualiti kpd peminat,penonton serta generasi muda.klu kta tonjol hal yg tak baik ,tntu mberi impak negatif pd mereka yg melihatnya,malah lbh teruk lg pd anak muda yg mudah terdedah.-Rose

Anonymous said...

semua komen di atas msing2 ada betulnya.Jejaka yg baik dan ikhlas ialah jejaka yg tahu menjaga dirinya,cntoh tak psg tatoo segala, klu sy ,sy takkan menjadi artis bila sdh ada gmbr mcm ni,sbb semuanya pn psti tsebar jua.sbg artis ,prlulah bijak mgaturnya dn tunjuk teladan yg baik spy dpt beri impak dn pndedahan yg berkualiti dan berkesan kpd peminat,penonton serta pelapis muda..dgn gmbr mcm di atas sdh tntu mberi kesan ngatif kpd org yg melihatnya,malah kpd anak muda yg sering terdedah.kesannya,ia mjadi ikut-ikutan oleh ank muda.

Anonymous said...

Kesian emma..hrp muke je lawa..IQ mmg sedia maklumla rendah..akhlak pulak..hurmm..korang nilaila dgn mata hati sendiri..smoge dia diberi hidayah olehNya

Anonymous said...

Klu aku jadi zizan,,,cari yg lain ge bguih.yg soleha

Anonymous said...

Aku susah ahh nak cakap...aku ni peminat nombor 1 emma...tapi dia ni dah salah pilih ni...takpelah aku doa jelah the best untuk emma..tapi sebaik baik nye janganlah berpegang pegangan....awal awal peluk lepas tu cium lama lama wallahhuallam..

Anonymous said...

Ilmu bnyk ke xbnyak.. Semua sedia maklumkan llki pompuan bukn muhrim hrm bersentuhan.. Spe yg mkn cili, dy lah yg terasa pedasnya.. Wtpe nk marah org tegur.. Tu kan nasihat semata-mata.. Mcm lah korg xpernah tegur org... Rilex.. Teguran tu ada baiknya, yg kne tegur tu pun emma, bukn korg pun... Isy..isy..isy.. Klu korg membela sgt perbuatan haram tu, kt akhirat nti korg nk tanggung ke semua dosa2 dy?? Haa... Fikir2 kan ye...