About me

Shark Night 3D (2011)

tajaan secantikmanis on Wednesday, October 26, 2011

Shark Night 3D, pertama sekali apabila saya dapat tahu pihak NUFFNANG memberikan 2 tiket percuma Shark Night 3D premiere screening kepada blogger.. apa yang terlintas di fikiran saya adalah saya mesti mengambil peluang yang sedia ada. Terima kasih kepada pihak NUFFNANG, kerana telah memberi peluang ini kepada saya.

Shark Night 2011, final destination, Shark night 2011 sinopsis
Shark Night 3D poster
Shark Night 2011, final destination, Shark night 2011 sinopsis
Ticket premier yang saya dapat malam semalam

Shark Night 3D menceritakan Sara (Sara Paxton) dan rakan-rakannya pergi ke rumah tasik di Teluk Louisiana untuk bergembira bertukar menjadi mimpi ngeri kerana serangan jerung. Semuanya bermula apabila rakan mereka, tangan Malik (Sinqua Walls) terputus. Malik kehilangan darah yang banyak dan perlu dihantar ke hospital secepat yang mungkin.

Ketika hendak menghantar Malik ke hospital dengan menaiki bot laju mereka di serang dengan ikan jerung yang besar dan menyebabkan bot mereka terbakar. Dengan pilihan mereka untuk menyelamat semakin berkurangan.. mereka terpaksa berdepan dengan ikan jerung untuk terus selamat

Shark Night 2011, final destination, Shark night 2011 sinopsis
Dengan budak ni saya g tengok.

Akhir sekali.. thanks sekali lagi kepada pihak NUFFNANG di atas ticket free ye.. Lain kali bagi lagi ye.. Malam semalam tak silap ada terperasan blogger femes 2,3 orang..( cik epal dan terbang tinggi)tetapi malu nak tengur.. ye la siapalah kita nak menegur..
Please Share it! :)

{ 7 sweetie... read them below or add one }

hamzah ian said...

hahaha... citer dia tak beh pun kan.

banyak potong lak tu

secantikmanis said...

@hamzah ian ahah...kata 3d...cermin mata pun tak dapat..semangat aku nak pakai cermin mata 3d

normala_ali said...

heheh trailer nampak cam best xtaw la tgk nnty best ke x?

secantikmanis said...

@normala_ali pada pendapat saya cerita ini tak adalah best mana pun

Ujang9897 said...

mmg jahanam..., spek 3D pun takda..derm

secantikmanis said...

@Ujang9897 itulah dah exicited sangat tau nak tgk 3D

Finaz Jaafar said...

sme la...kte rs hampeh je..kata 3d tp xda 3d spec pn..aparaa..cerita pn xbest..nsb baik tiket free..hoho