About me

The Proposal - Nabil Raja Lawak dan Zira

tajaan secantikmanis on Friday, September 23, 2011

Salam semuanya... korang semua dah tengok Pre Wedding Nabil Raja Lawak dan Zira. Sekarang ini musim retis buat video pre wedding la... kelass gitue maria....



dalam banyak-banyak ayat yang paling lawaklah bagi saya kan, " Nazirah Ayob, saya nak tanya ni, dalam hujung bulan ni awak free tak? kalau awak free jom kahwin.." hahahahh.
takpe la, apakata korang semua layan video pre wedding Nabil Raja Lawak ni.

kredit kepada Lhmediatv
Please Share it! :)

{ 4 sweetie... read them below or add one }

mr.curly said...

adekkusss..lame xdgr citer, pekabo??..sori, xdpt nk tembusi shtbox..hikhik

secantikmanis said...

@mr.curly ada apa masalah ye dgn shoutbox adik ni

mr.curly said...

Access not allowed. You can only use this shoutbox from owner's website.

The shoutbox identifed that you came from "http://www.sicantikmanis.com/" which doesn't match the owner's website..

ha..tu le yg di tulis ehh..isk3
nti jgn lupe bg no fon ye kt emel den, leh lepak cecame..hikhik

mr.curly said...
This comment has been removed by a blog administrator.