About me

Sebagai seorang pelajar UNIKL MIIT

tajaan secantikmanis on Thursday, August 4, 2011

Assalamualikum wbt, rasanya semenjak saya menjejakkan kaki ke CAMPUS UNIKL MIIT inilah baru pertama kali saya menulis entry. Saya rasa mood untuk menulis entry entah terbang ke mana pergi jauhnya, mungkin sudah sampai India barangkali.

Banyak pengalaman yang hendak saya kongsikan bersama di blog saya yang terindah ini, tetapi mungkin entry ini tidak sesuai. Saya akan buat satu entry khas untuk di kongsikan bersama sebagai pelajar UNIKL. Wah megah betul nampaknya. Untuk malam ini, saje je saya hendak pamerkan NO BADAN saya yang akan diguna pakai selama tiga tahun. FUHHH nasib baik kacak!!

Mintak-mintak ramai blogger-blogger yang ada belajar di UNIKL MIIT ni. Boleh kita beramas mesra.. saya jumpa seorang blogger masa minggu induksi.. wooo tak sangka segak bergaya orangnya.. tak gitu Izamir Ridzwan. Meh ke blog mamat kacak ni... http://www.izamirridzwan.com/



Blogspot, Facebook, Campus UNIKL MIIT
Please Share it! :)

{ 3 sweetie... read them below or add one }

Izamir Ridzwan said...

secantik manis mention nama aku la. Hehe tq

secantikmanis said...

@Izamir Ridzwan cehhh reaksi lagi mahu bergaya...hahahha

yusrINa said...

uhuihuih