About me

Apa itu Nuffnang Grapevine?

tajaan secantikmanis on Sunday, May 15, 2011


Saya sendiri pun sebenarnya tidak berapa hendak paham dengan Nuffnang Grapevine ini. Sewaktu saya tengah berjalan-jalan menjelajah ke blog myvitrd barulah saya paham, ada dua entry dari blog myvitrd yang sangat berguna kepada sesiapa yang tidak paham mengenai Nuffnang Grapevine ini. 

 
Tetapi saya ada sedikit kemusykilan mengenai akaun churp2 saya ni. okey seperti yang di maklumkan dalam entry Earning Pertama Dari Nuffnang Grapevine di dashboard churp2 anda akan ada 1 tambahan.



Seperti yang anda lihat, history Grapevine saya masih 0 manakala myvitrd sudah ada 1. Boleh nampak bukan? tetapi bila saya buka email saya, saya dapat email seperti ini. anda semua tengok gambar di bawah ye.


bila saya klik link to redeem saya punya earning akan keluar seperti ini, tengok gambar di bawah lagi. :D


So ada sesiapa boleh terangkan kepada saya? mungkin myvitrd boleh terangkan kepada saya. heheheh
Please Share it! :)

{ 7 sweetie... read them below or add one }

Myvitrd said...

Tahniah kerana dah join dengan Nuffnang Grapevine .. saya rasa nuffnang ada masalah teknikal berkenaan benda ni..

Saya baru je antar tiket kepada pihak nuffnang berkenaan masalah ini.. so tunggu jawapan dari pihak nuffnang.

Masalah saya sekarang adalah saya punya dipaparkan ada 1 Grapevine [History] tapi walaupun ada klik dalam tu.. earning saya RM0.. huhu..

kita masing2 ada msalah sekarang.. cuba antar tiket dekat nuffnang untuk bertanyakan soalan ye

terataiflowerz said...

sy pun xphm gak..kalo ade info sile bgtau ye..tq darl :)

Budak Botak said...

dia akan masuk ke akaun Churp2, bukan akaun Nuffnang walaupun ditulis Nuffnang Grapevine. Sebenarnya dua iklan nie adik beradik ja...

Entry terbaru -> Daphne Selfe - Model Wanita Paling Tua Di Dunia... (",)

secantikmanis said...

@Myvitrd macam itu ke.. kena hantar tiket la macam ni jawabnya

secantikmanis said...

@terataiflowerz sudah tentu akan di kongsikan bersama di blog saya kalau saya tahu sebarang information yang terbaru

Sharinginfoz said...

salah satu drp cara tambah pendapatan

kie said...

salam,

cikgu ..dh join ni..hari pertama dpt 0.20..masuk hari kedua dh RM2..hari ke5..cikgu check ..dh cecah rm20..wah boleh wat duit ni.