About me

Gambar Perkahwinan Stephan Rahman Hughes | Pelakon Hikayat Merong Mahawangsa

tajaan secantikmanis on Wednesday, April 6, 2011

Stephan Rahman Hughes,Hikayat Merong Mahawangsa

Perkahwinan mereka dikhabarkan berlangsung di Tuscany, Itali dan berlangsung dengan meriah selama lima hari dan dihadiri oleh sanak saudara dan rakan terdekat. Majlis perkahwinan mereka yang sedikit pun tiada unsur adat Melayu atau pun unsur Islam diadakan pada bulan puasa September 2010 yang lalu. Jom layan beberapa keping gambar perkahwinan Stephen Rahman Hughes dan isterinya Anjali Mehra.

Stephan Rahman Hughes,Hikayat Merong Mahawangsa

Stephan Rahman Hughes,Hikayat Merong Mahawangsa

Stephan Rahman Hughes,Hikayat Merong Mahawangsa
 
 semoga berbahagia.

kreadit gambar dari : http://rotikaya.com/
Please Share it! :)

{ 5 sweetie... read them below or add one }

nur anis said...

gambar last sekali tu nampak macam remy ishak la pulak...huhu

secantikmanis said...

@nur anisbale tu bale tu kalau dah macam remy ishak

kakchik@ella said...

bila tgk dia camni, kita pun tak tau dia ni betul2 islam ke tidak,,, kan?

nur aisya humaira said...

die muslim ke tk???macam ade paderi je tu..

Oong-ong said...

wah..si hensem dah kawen~~~