About me

VIDEO REMAJA MELAYU MENAMPAR PENGEMIS

tajaan secantikmanis on Saturday, March 12, 2011


Apa salah pengemis itu terhadap mereka pun i tidak tahu sehingga menyebabkan mereka sanggup menampar pengemis tua itu yang sedang tidur. Mana sifat simpati mereka?? Mungkinkah pergaulan bebas yang semakin berleluasa sekarang telah mengurangkan sifat atau nilai murni di dalam diri mereka dan sekaligus mewujudkan sifat yang kurang ajar.

Alangkah malunya kita sekiranya kemajuan tidak seiring dengan sahsiah diri.Bayangkanlah perkara yang dilakukan budak tersebut berlaku kepada ayah kita?

Lihatlah aksi betapa bangganya remaja ini menampar seorang pengemis tua yang tidak bersalah terhadap mereka.
Please Share it! :)

{ 26 sweetie... read them below or add one }

manggosteen said...

mak aih..kuang ajo betol..rasa mcm nak tampo balik je dak tu..

LadyBird said...

remaja zaman sekarang memang akhlaknye kurang yg ader..
kesian kat mak ayah depa ada naka mcm tu.. moga2 depa berubah jd lebih baik suatu hari nanti.. ameeenn...

ijam ismail said...

ish..ksian kot kat pakcik 2...

Ashraf[systemdown] said...

biadap gler budak 2..
cube kalu die tgh tido kne penamporr..geram plak..huhu

nadira shahid said...

what comes around goes around.. takut2 nnti ending budak tu macam pengemis..

secantikmanis said...

@manggosteen tahu tak pe...budak perempuan pulak tue..eikkkk

secantikmanis said...

@LadyBird kita doakan semoga budak2 tu terbit perasaan insaf dalam hati mereka

secantikmanis said...

@ijam ismail itulah, pakcik tue xde ganggu mereka pun

Ai-Sis said...

campaq je kat gunung berapi tu budak yang pukul pengemis tu

BeaN MorENo said...

takde adap betyl... lebih bodoh dari pengkid yang bunuh kucing

T-CH3R MY@ said...

mudah-mudahan mereka dapat balasan yang sepatutnya dari Allah s.w.t

Geram dan benci melihat perangai remaja sekarang yang xtahu adab dan mOral . huh ! =(

The Sharkox said...

budak2 bodoh memang macam ni...bodoh tak boleh di ajar.. siapa la mak bapak dorang tu

Syukri Kamaruddin said...

xde kesedaran sivik budak2 ni...tu yg paling menakutkan bila buat dosa,buat salah dianggap satu yg mbanggakan..

secantikmanis said...

@nadira shahidhendaknya remaja tersebut insaf, ingat TUHAN

secantikmanis said...

@Ai-Sis sy rasa mereka tu kalau di letak kat tokyo masa kejadian tsunami, insaf terus agaknya

secantikmanis said...

@BeaN MorENo pengkid bunuh kucing pun dah kejam, ini kan manusia sesama manusia

secantikmanis said...

@T-CH3R MY@ semoga terbuka pintu hati remaja tersebut untuk bertaubat

secantikmanis said...

@The Sharkox kadang2 kita tidak boleh menyalahkan ibu bapa sahaja, mungkin faktor persekitaran, faktor kawan menjadi punca remaja tersebut buat perkara macam itu

secantikmanis said...

@Syukri Kamaruddin YA ALLAH, mintak dijauhkan la

the PHOTO_genik said...

ya Allah, kalau lah noora dapat jumpe budk tuu, nak je noora buat bende yg same dkat dye mcm mane yg dye buat kat pakcik tuu.

Zalin said...

astagfirullahalazim..

kenapa la makin biadap remaja-remaja sekarang ni?

Saya rasa mereka lakukan sebegitu kerana terlalu bangga dengan kemewahan yang dikecapi walaupun sebenarnya tak ada la mewah sangat.

Ibu bapa perlu pantau pergaulan anak-anak mereka. Kena ambil berat.

cikkirahaneh :) said...

walaweyhh ! apakah masalah mereka ituu ? bangga ka boleyy buad mcm uh . sudaa tada otak meyh ? * geramm *

AkuMuzikFilem said...

cari budak tu pastu psiko cam amoi tomboy yang bunuh kucing aritu..

..priNceSs aMiSsa.. said...

langsi nye pangai..lgsg tak adew adab..walaupown pengemis, kene juga hormat..buat malu mak bapak bdak tu jew..
to budak biadap tu..kau tggu jew pembalasan dariNya..

Dania Myra said...

WHAT THE SHIT dgn budak yg tampar 2..???kalo lahh aku ade kat situ..aku tampar dia balek..HAIHHH !!boleh gelak pulakk ..

zulhelmi said...

thanks share aleya.

hurm aduh remaja melayu lagi. cool kot buat camtu. huh.