About me

JUSTIN BIEBER DAN SELENA GOMEZ AKHIRNYA MENGAKU BERCINTA

tajaan secantikmanis on Friday, March 4, 2011


mesti semua peminat-peminat justin bieber terutamanya perempuan tentu tengah kecewa, tengah menangis kerana khabar angin mengenai percintaan antara justin bieber dan selena gomez akhirnya terkantoi dengan aksi mereka bercium. tettttt. hahahah






Please Share it! :)

{ 7 sweetie... read them below or add one }

nabilah_2908 said...

ok la..sama2 comel...

tp tah bape lama la bertahan...huhu... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FREE VS BUSY

::Budak Degil:: said...

kecik2 dah becinte..cinte monyet namenye..huhu

d_tieah said...

Aku tak kenal justin bibir ni, tapi dia kenal aku..
Hahahaha..
Bukan ke dulu heboh dia gay kan?
Ek, ni couple dgn pmpn plak pe cite?
Ce citer ce citer..
Kalo berubah ok lah, jgn plak homoseksual sudah..



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

d_tieah said...

Aku tak kenal justin bibir ni, tapi dia kenal aku..
Hahahaha..
Bukan ke dulu heboh dia gay kan?
Ek, ni couple dgn pmpn plak pe cite?
Ce citer ce citer..
Kalo berubah ok lah, jgn plak homoseksual sudah..



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

lassiegewdix said...

grrrrrrr ~
rase marah nak sepak jep si selena tu !
kthxbai

Sayang Amirah said...

tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

Kancilbiru said...

perempuan itu sangat comelll...