About me

SUKA SENTAP PULAK SEKARANG NI

tajaan secantikmanis on Friday, February 18, 2011


Assalamualaikum semua. seminggu i tiada kelas, dan seminggu jugalah i malas hendak update blog i. hari ini tetiba je someone tu buat kelas, alohhh i pergi kelas lambat 5 minit je pun, dah tak boleh masuk. tak pe la, duk luar ramai-ramai. hahahahahaha
Please Share it! :)

{ 4 sweetie... read them below or add one }

ada mokhtar said...

hehehe.. kena duduk luar ye, ala pergi jelah cafe..

kella said...

hehe.. teringat zaman kolej dulu.. fly ramai ramai...

secantikmanis said...

@ada mokhtarmemang niat nak pergi kafe, kejap lepas tue dia panggil masuk kelas.. bukan nya apa. dia pekenakan kami pulak. kami duduk je dia kata kelas habis sudah

secantikmanis said...

@kella bestkan sebenarnya zaman belajar ni. tak kira la waktu sekolah rendah ke, menengah ke, kolej ke. semua best. dah nama pun kenangan