About me

I KENA SAMAN SEBAB KOMEN 1 RESTOREN.

tajaan secantikmanis on Wednesday, February 2, 2011


Assalamualikum korang. selepas zohor hinggalah ke pukul 5.00 petang i menjadi anak yang solehah kepada ibunya dan akak yang baik kepada adiknya. hahahaha, bukan selama ini i tak jadi anak yang solehah, akak yang baik cuma petang tadi je terlebih-lebih baik. dari pagi tadi ibu i dah tempah i supaya hantar dia ke IPD Pontian.dia ada latihan pocong-pocong poco-poco. padahal boleh sahaja ibu i tu memandu kereta, cuma ada niat disebaliknya. ibu i tu nak pergi bayar duit kereta, nak pergi beli barang dapur plus barang keperluan i. i pun iya ajekan la. sampai je IPD Pontian, i pun turun kan dia dan mencari destinasi yang lain. malas lah i nak duduk tengok ibu i buat poco-poco, sebab ada kawan ibu i yang hendak jadikan i menantu tip top! huahuahua


destinasi yang i pergi adalah Marrybrown. kenapa i kesana? sebab pertama : i hendak online. sebab yang kedua : ada tempat mainan sekali dalam Marrybrown. dan sebab ketiga : adik i hendak duduk kat buaian yang ada dalam Marrybrown tu la. adehhhh!! sekali dah masuk Marrybrown i tak dapat online daaa. sebab penuh manusia dalam Marrybrown tu. sob sob sob. so di kesempatan itu i pun order lah makanan. takkan i nak keluar semula dari Marrybrown tue kot. malu muka nanti.

i pilih nasimarrybrown.. rasanya macam nasi lemak la senang cerita. nyum nyum. sekejap je i melantak, i pun tarik adik i keluar dari Marrybrown. sebabnya ada mamat seorang tu dok pandang-pandang i dari jauh. hahah. [TIPU]. padahal i kena amek ibu i dekat IPD la. ibu i habis poco-poco pukul 5.



sempat i rakam geng-geng ibu i tengah berlatih poco-poco, insyaallah kalau ada kesempatan, i akan upload kat dalam blog. kesimpulannya, korang semua akan dapat rezekilah untuk belajar poco-poco kalau i dapat upload la. hahahhah. JANGAN MAREEE
Please Share it! :)

{ 2 sweetie... read them below or add one }

hiro said...

sedappp..

secantikmanis said...

@hiro
peminat setia marrybrown ke hiro??