About me

BILA DAPAT ADIK TERLEBIH PANDAI

tajaan secantikmanis on Friday, February 4, 2011

meh baca cerita kelakar yang berlaku pagi tadi. adik i, muhammad hafiz aidid dengan selambanya memcetuskan kejadian yang luar biasa pagi tadi. ibu i hendak pergi menziarah cik awe [kawan keluarga] yang katanya jatuh ke dalam laut. huahuahua. adik i dengar je nama cik awe dia pun apalagi nak ikut la, sebab nak jumpa syuhadah [cucu cik awe]. tetapi ibu i ni malas nak bawak adik i, dia buatlah macam-macam alasan. kata tak jadi pergilah, nak gosok baju kerja abahlah.

i tak nampak apa yang susahnya kalau ibu i bawak adik i sekali pergi ziarah cik awe tue. ibu i pun pergilah gosok baju abah i. yang i pulak duduk mengadap laptop, bikin hati ibu i membakar. hahahahha.

sudahnya ibu i gosok baju abah i, ibu i pun slowtalk la dengan adik i. ibu i cakap duduklah dengan kakak,kakak bukakan cerita tom & jerry. sekali i dengar adik i cakap, hah pergilah.. kunci motor ada kat adik. hahahaha. aku tanya adik letak mana kunci motor? sekali dia angkat baju dia daaaa. lagi lah i ketawa siap tergolek-golek. jadah punya adik. lastnya ibu i kenalah juga bawak adik i sekali.

hahahahahahahaha
Please Share it! :)

{ 5 sweetie... read them below or add one }

MiszAscha said...

haha. best adik hg.!! terbaek. hahahaha

nmirmo said...

hahaha....leh ek cam gitu???kikiki

secantikmanis said...

@MiszAscha
terbaekk tue yang payah sangat ascha wehhh

secantikmanis said...

@nmirmo
memang macam tue la.. heheh akal dia terlebih

mesticun said...

satu tragedi yang cukup mendukacita.
baju bola bayah kuyup.akibat jatuh dalam laut.

# # mark zuckerberg berjumpa kembar jesse eisenberg !# #