About me

FACEBOOOK PUSAT PELACUR ??

tajaan secantikmanis on Sunday, January 23, 2011


Pegawai polis di Jakarta Selatan, Yoyon Toni Saputra, menahan seorang wanita kerana disyaki menjadi ibu ayam kepada tujuh pelajar sekolah melalui FACEBOOK. pegawai polis itu berkata wanita itu dikenali sebagai Dede berumur 28 tahun. Dede dikatakan Menetap di Manggarai, Jakarta Selatan, Dede didakwa melatih ramai anak jirannya menjadi pelacur dan menggunakan Facebook untuk mencari pelanggan.

Semua pelacur itu berusia di antara 13 dan 16 tahun dan dilanggan pada harga RM680 seorang. Dede menghantar pelajar terbabit ke mana saja diminta pelanggan sebaik saja persetujuan dicapai.Kegiatan Dede terbongkar selepas seorang guru memeriksa akaun Facebook seorang pelajarnya. Dia kemudian memaklumkan penemuan itu kepada bapa pelajar terbabit sebelum polis dihubungi untuk membolehkan tindakan selanjutnya diambil.

INI BUKAN FASHA SANDHA KAN?

http://www.lintasberita.com/
Please Share it! :)

{ 4 sweetie... read them below or add one }

pipoq said...

omaigad..kurang pahala mata aku terlihat gambar tu..

dunia semakin maju sekarang ni macam macam leh jadik..tu yang dapat dikenal pasti..yang masih aktif disebaliknya ntah berapa banyak tak tau la..jangan terjebak sudah la..

KUREKURE COMEL said...

ish2....jaman cekarang manyak takut wooo...huhuhu

secantikmanis said...

@pipoq
facebook ini sebenarnya ada kekurangan dan kelebihan jugak. tetapi kalau dah salah gunakan kelebihan susah jugak

kakngah said...

aku xder FB..
tgh berkira2 nak sign up atau tidak.. huhuhu!!!
seram wey.. bila fkr keburukan dia..