About me

TUTORIAL SEMUA DALAM 1

tajaan secantikmanis on Friday, December 17, 2010

HEBAT TAK HEBAT LA KAN
TUTORIAL SEMUA DALAM SATU




secantikmanis
<s>INSERT DESIRED STRIKE-THROUGH TEXT HERE</s>

secantikmanis
<u>INSERT DESIRED UNDERLINED TEXT HERE</u>

secantikmanis
<blink>INSERT DESIRED BLINKING TEXT HERE</blink>

secantikmanis
<marquee>INSERT DESIRED SCROLLING TEXT HERE</marquee>

secantikmanis
<marquee direction="right">INSERT DESIRED SCROLLING TEXT HERE</marquee>

secantikmanis
<marquee behavior="alternate" width="300">Alternating Test with Fixed Width</marquee>



STEP 1


 STEP 2


Photobucket

PEREMPUAN MATA DUITAN

tajaan secantikmanis


TIADA KENA MENGENA YANG HIDUP DENGAN YANG dead!
bismillahirrahmanirrahim

heh perempuan muka cantik ,rambut keriting halus, gigi berlubang, kulit putih, i nak gambarkan U ni macam mana orangnya pun i tidak tahu. dari sem 1 sehingga sem last pelbagai MASALAH DAN PENIPUAN yang telah U anjurkan. bukan setakat itu, memburukkan nama orang lain jugak U turut lakukan. adakah itu sebenarnya tabiat U? orang kata kalau dah namanya tabiat, memang susah untuk kita hilangkan. tetapi itu tidak memaksa untuk U menipu DUIT SEPUPU U  hampir rm2000, dan menipu bahawa salah seorang KAKAK U sudah meninggal dunia. kenapa terlalu jahil sangat U ni.

dulu sewaktu U menipu roomate U, U bukan sahaja menipu dia bahkan U turut memburukkan nama dia. sekarang perkara yang sama U buat kepada sepupu U. perkara yang sama, perbuatan yang sama, dan cerita yang sama juga.

i rasa macam hendak tarik-tarik je rambut U yang kerinting tue. *hahahahah*

eh i tidaklah sebodoh tu main tarik-tarik rambut. paling tidak pun malam semalam i tolong akak sepupu U dengan MEMINTA NO PIN AKAUN BANK ISLAM U DAN KAD BANK NYA SEKALI. bila duit PTPTipu sudah masuk, i amik teruslah ye RM2500. eh kenapa lebih rm500. itu sebab duit roomate U yang dulu yang U curi dengan mengambik  kad bank nya tanpa pengetahuan.


Photobucket