About me

STARTNYA KEJA YANG MEMENATKAN

tajaan secantikmanis on Tuesday, January 5, 2010


terasa berpinar bijik mata aku.pening pun ada aku rasa...pagi tadi aku bertolak dari rumah ke tempat li pukul 7.30 pagi. semangat betul korang tau. sampai tempat li 7.45 pagi.. hahah dekat jek tempat li aku.aku diarahkan supaya terus masuk ke satu bilik yang tertera nama mr lim..(panjang lagi nama dia)aku tengok orang2 yang kat dalam pejabat tue dok tengok aku lain macam jek..(depa ingat aku sapa la kan) hahahah. so setiausaha(betul ke aku eja nie) mr.lim pun suh aku masuk ke bilik bos dia..masuk2 jek aku dah nampak perubahan riak wajah mr.lim..mesti korang dapat bayangkan. dia buat muka tenang,,aku pun muka tenang la.

mr lim = kenapa cik nurul berpakaian seperti ini? tidak tahu protokol berpakaian ke??
aku = dah sudah...macam poli jek lagi dah(aku bermonolong)..hari itu bukan mr lim jugak bagitahu supaya pakai pakaian yang selesa untuk turun ke site..
mr lim = memang saya ada kata begitu,,tapi maksud saya bukan begini?
aku = habis bagaimana??
mr lim = cik nurul xpenah tengok cerita2 melayu..kalau dia pegi tgk site mereka pakai baju mcm mana?
aku = ahh sudah..mahal tue bajunya(dalam hati jek aku menjawab)