About me

PEREMPUAN MATA DUITAN

tajaan secantikmanis on Friday, December 17, 2010


TIADA KENA MENGENA YANG HIDUP DENGAN YANG dead!
bismillahirrahmanirrahim

heh perempuan muka cantik ,rambut keriting halus, gigi berlubang, kulit putih, i nak gambarkan U ni macam mana orangnya pun i tidak tahu. dari sem 1 sehingga sem last pelbagai MASALAH DAN PENIPUAN yang telah U anjurkan. bukan setakat itu, memburukkan nama orang lain jugak U turut lakukan. adakah itu sebenarnya tabiat U? orang kata kalau dah namanya tabiat, memang susah untuk kita hilangkan. tetapi itu tidak memaksa untuk U menipu DUIT SEPUPU U  hampir rm2000, dan menipu bahawa salah seorang KAKAK U sudah meninggal dunia. kenapa terlalu jahil sangat U ni.

dulu sewaktu U menipu roomate U, U bukan sahaja menipu dia bahkan U turut memburukkan nama dia. sekarang perkara yang sama U buat kepada sepupu U. perkara yang sama, perbuatan yang sama, dan cerita yang sama juga.

i rasa macam hendak tarik-tarik je rambut U yang kerinting tue. *hahahahah*

eh i tidaklah sebodoh tu main tarik-tarik rambut. paling tidak pun malam semalam i tolong akak sepupu U dengan MEMINTA NO PIN AKAUN BANK ISLAM U DAN KAD BANK NYA SEKALI. bila duit PTPTipu sudah masuk, i amik teruslah ye RM2500. eh kenapa lebih rm500. itu sebab duit roomate U yang dulu yang U curi dengan mengambik  kad bank nya tanpa pengetahuan.


Photobucket
Please Share it! :)