About me

JERSI BARU MALAYSIA : MACAM GORENG PISANG PANAS

tajaan secantikmanis on Thursday, December 30, 2010

bismillahirrahmanirrahim
ewah ewah ewah tak cukup dengan isu laser, isu Perdana Menteri umumkan cuti pada 31 sebagai hari peringatan, bertambah pulak isu awek khairul fahmi che mat, meh i nak tambah 1 lagi isu. isu jersi baru Malaysia habis dijual macam pisang goreng. uitt sedapnya dapat makan goreng pisang petang-petang ni.

meh i nak cerita.. semalam i keluarlah dengan roomate i ke Kangar. niat yang utama nak pergi menceroboh Al-ikhsan la. uwaaa sentap hati i, tanya jersi Malaysia habis sudah. i suruh pulak member i kat Alor Star tolong belikan untuk i sehelai, dia pun kata sudah habis jugak. 

geram geram geram geram

sebab roomate i yang lagi sorang baru balik dari PADANG BESAR, dan dan dia tunjuk jersi baru Malaysia yang dia beli kat padang besar. dia kata kat padang besar pun baju jersi dah nak habis, siap kena tunggu trip yang kedua. tapi itupun cuma ada warna kuning, warna biru stok sudah habis la.

i tak dapat beli jersi baru tak pe la, tapi i dapat lenjan baju dia. hahaha

note : BALIK JOHOR TETAP NAK BELI JERSI BARU MALAYSIA.
Please Share it! :)