Tips Untuk Mengetahui Lelaki Suka Kita Atau Tidak

tajaan secantikmanis on Saturday, July 24, 2010

pernahkah anda semua tertanya-tanya bahawa lelaki idaman anda suka anda atau tidak? mungkin anda boleh tanya sendiri pada lelaki tersebut, tapi i gerenti la.. mesti anda semua malu punya. seawal perkenalan i dengan buah hati i dulu i selalu tertanya-tanya. adakah si dia suka pada i ? adakah si dia sekadar ingin berkawan dengan i ? huh!! i ke yang hanya bertepuk sebelah tangan ??

anda sebenarnya tidak patut malu. anda mesti berkeyakinan. tanya pada lelaki idaman anda ? adakah dia suka pada anda ? kalau suka, suka bagaimana pula ? tapi kalau anda memang seorang yang pemalu.. mehh dekat-dekat dengan i. i nak bisik dengan anda semua.

pssttt ada 3 cara macam mana nak tahu bahawa lelaki idaman anda suka pada anda.. nak tahu tak? meh kiss i banyak-banyak dulu. hehehehe

opsss, only kaum hawa saja.

okey la.. i nak bagitahu la caranya ni. sudah sediakan kertas dan pen untuk menyalin ke..

  1. adakah si lelaki itu gelisah ketika berhadapan dengan anda? atau dalam ayat yang senang difahami, si lelaki itu tak senang duduk. ada sahaja perkara yang nak di buatnya. seperti buah hati i dulu la. pernah banyak kali asyik tanya i soalan yang sama. bukan setakat itu saja, pernah juga air tertumpah.
  2. perhatikan gerak geri si lelaki. dia selalu perhatikan anda? dia selalu mencuri-curi cari mata anda? ketika berjalan dia selalu berjalan dekat-dekat anda? tiap malam sebelum tidur akan ada masej ucapan selamat malam dari dia? ini semua adalah tanya si lelaki suka pada anda.
  3. sentuhan adalah perkara yang paling jelas menunjukan lelaki suka pada anda. bukan sentuhan intim ye?? kalau macam itu, sudah lama i reject!! sentuhan seperti lap peluh pada dahi anda, mengusap kepala anda, menyelak-yelak rambut anda jugak adalah tanda yang si lelaki suka pada anda.
so, anda semua dah terbayang-bayangkan ke? ada ke si dia buat perkara yang i katakan?



Please Share it! :)

{ 1 sweetie... read them below or add one }

Zila said...

ni post lama kan.. tapi nak bthu ada pada no. 2.. dia seperti nak berbual2 ngn kita.. kawan bgthu kt sya, dia curi-curi pandang saya. selalu jgk dia sms walaupun bukan setiap hari. tak sms pun, kdg chating :)